Call centrum

Call centrum se zaměřuje především na podporu klientů z řad vydavatelů. I v tomto ohledu je většina procesů přizpůsobena tomuto specifickému oboru, tak aby call centrum dokázalo zajistit služby nejvyšší kvality.

Mediaservis má k dispozici vlastní zákaznické centrum, jehož prostřednictvím poskytuje vydavatelům správu kmene předplatného.
Pracujeme s nejmodernějšími softwarovými i hardwarovými technologiemi, díky kterým dokážeme poskytovat špičkový servis pro naše zákazníky.

Zajišťujeme správu předplatného ve všech fázích:

  • objednání
  • fakturace
  • zaslání dárků
  • aktivní a retenční kampaně na obnovu předplatitelského kmene

Služby call centra přirozeným a efektivním způsobem doplňují další naše služby, jako adresná distribuce apod.

Podporujeme vydavatele v jejich marketingových aktivitách a úzce s nimi spolupracujeme na vytváření dobrých a dlouhodobých vztahů s předplatiteli.

Klíčové parametry

  • Moderní technologie
  • Flexibilita a dynamika služeb
  • Individuální přístup
  • Pokročilé kontrolní mechanismy
  • Dynamická optimalizace procesů, vedoucích k trvalému zlepšování kvality
  • Možnosti výstupů a statistik

Máte nějaký dotaz?

*Položky označené hvezdičkou jsou povinné.

Tyto stránky používají k poskytování služeb cookies. Pokračováním v prohlížení vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací

zavřít

Odesláno

Budeme Vás kontaktovat co nejdříve.

Zavřít

Uloženo

Váš e-mail jsme zařadili do naší databáze.

Zavřít