„Letáky“ zdaleka nekončí

20.2. 2019

Přestože mnoho lidí může v dnešní elektronické době považovat tradiční papírové letáky za přežitek, ještě jim zdaleka neodzvonilo a neustále dokazují, jak jsou na trhu důležité.

Vytisknout

Pro mnoho lidí představují neadresná reklamní sdělení neboli letáky nenahraditelný zdroj informací o nabídkách, slevách a zajímavých příležitostech k nákupu. A pro řadu firem jsou stále nejúčinnější cestou k oslovení zákazníků. Distribuce neadresných zásilek představuje v současné době jednu z nejvýznamnějších činností Mediaservisu.

            V České republice se podle dostupných dat ročně roznáší zhruba 3,7 miliardy neadresných sdělení, z toho Mediaservis distribuuje necelou miliardu. V největší míře (odhadem z 80 procent) se jedná o reklamní letáky upozorňující na nejrůznější slevové akce, zbytek představují další sdělení pro zákazníky, například informace o nových prodejnách nebo reklamy zvyšující povědomí o dané značce. Jak už toto zaměření napovídá, nejvíce neadresných zásilek si nechávají v ČR roznášet potravinářské řetězce. V Mediaservisu se dnes neadresné distribuci věnuje zhruba 4000 doručovatelů z celkového počtu 9000. Neadresná distribuce je jedním ze základních stavebních kamenů firmy a také díky ní je Mediaservis schopen nabízet roznos adresných zásilek a předplatného.

Letáky zkrátka nejsou nic nemoderního ani překonaného a do budoucna budou mít pro řadu firem stále význam. Jejich celkový doručovaný počet klesá jen minimálně a tak tomu bude podle našeho očekávání i do budoucna. I přes rostoucí význam internetu tu stále zůstane obrovské procento lidí, kteří budou rádi, že ve své schránce leták najdou a mohou podle něj nakupovat. 

 

 

Zpět na výpis

Tyto stránky používají k poskytování služeb cookies. Pokračováním v prohlížení vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací

zavřít

Odesláno

Budeme Vás kontaktovat co nejdříve.

Zavřít

Uloženo

Váš e-mail jsme zařadili do naší databáze.

Zavřít