Máme nové call centrum

15.1. 2019

Doručovatelům Mediaservisu usnadní od ledna jejich práci nové call centrum.

Vytisknout

Společnost Mediaservis má od ledna 2019 k dispozici vlastní kontaktní centrum, které pomáhá řešit záležitosti týkající se distribuce všech zásilek. Svou činnost zahájilo v Brně. Doručovatelé všech distribučních sítí Mediaservisu se na něj mohou obracet se všemi nepravidelnostmi, s nimiž se při své práci potýkají. Nejčastějším problémem jsou reklamace nedoručených zásilek. Například jde o chybějící kusy v balíku, problémy s nesjízdnými komunikacemi, s nedostupnými vchody do domů a další podobné potíže. 

            V call centru se střídá sedm operátorů, nicméně prostory jsou zde připraveny pro celkem 14 pracovníků a do budoucna je v budově místo i pro další možné rozšíření. Očekává se, že pracovníci call centra měsíčně vyřídí zhruba deset tisíc hovorů a toto číslo postupně poroste. Dovolatelnost do call centra se v průměru pohybuje nad 90 procenty a proto věříme, že doručovatelům se touto cestou komunikuje dobře a že služby call centra budou využívat ve stále větším rozsahu.

 

 

Zpět na výpis

Tyto stránky používají k poskytování služeb cookies. Pokračováním v prohlížení vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací

zavřít

Odesláno

Budeme Vás kontaktovat co nejdříve.

Zavřít

Uloženo

Váš e-mail jsme zařadili do naší databáze.

Zavřít