Mediaservis mění firemní styl, změn se dočkaly i webové stránky společnosti

20.12. 2018

Máme nové logo! Je moderní, vyvážené a zaujme. Současně spouštíme nové webové stránky.

Vytisknout

Máme nové logo! Je moderní, vyvážené a zaujme.

V týdnu před Vánoci společnost Mediaservis představila nové logo a spustila webové stránky vycházející z nové korporátní identity. Nový vizuální styl se postupně promítne do podoby všech prvků, které firmu prezentují navenek. 

Mediaservis opouští tradiční červeno-černo-bílou barevnou kombinaci. Novými barvami firmy budou žlutá, okrová a černá. Novému logotypu dominuje jednoznačný symbol spojený s hlavním předmětem činnosti Mediaservisu – poštovní obálka. Její základní obrysy jsou vyvedené v sytě žluté barvě a doprovází je název společnosti. Symbol obálky je doplněný o lehké vystínování tak, aby přední část vytvářela opticky přehyb.

Za novým logem je možné vidět příběh, který chce Mediaservis pod novými symboly naplnit a uvést do života. „Naším vesmírem jsou doručovací služby, a to adresné, neadresné i další. Chceme být vedoucí firmou v oboru a nabízet služby špičkové kvality s velkou přidanou hodnotou. Naším denním chlebem je fyzická distribuce, proto jsme nové logo spojili se symbolem obálky,“ řekl při představení nového grafického designu manažer marketingu společnosti Mediaservis Jakub Čech.

 

 

Zpět na výpis

Tyto stránky používají k poskytování služeb cookies. Pokračováním v prohlížení vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací

zavřít

Odesláno

Budeme Vás kontaktovat co nejdříve.

Zavřít

Uloženo

Váš e-mail jsme zařadili do naší databáze.

Zavřít